if it makes you happy it can't be that bad

2010-09-15 @ 00:21:49 | ELLEN | Kommentarer (2)


Foto: Ellen Stjernholm | Modell: Alva Stjernholm

Bara för att visa hur mycket coolare jag är än Steffie så var jag tvungen att lägga in en låt också. (New Dance med Deerpeople om nån är intresserad!) Fint är det, och det är min träningsvärk också. Helt galen, i hela kroppen verkligen. Huuur skönt som helst.
Och hmm för att summera min dag lite snabbt, vackert sådär så vaknade jag halv 5 av mitt otroligt gosiga alarm som jag bara älskar! Började skolan klockan 8, var i salongen och tvättade och fixade håret på Ida (vi har 3 Idor i min klass så min Ida är Idahoe, det är ganska gulligt). Det blev fint och sen hade vi lunch och till sist Hantverksorientering. När jag kom hem somnade jag i soffan och vaknade halv 8. Mys, verkligen. Börjar bli gammal och gaggig som måste sova hela tiden (fast sover ju iofs knappt på nätterna). Jag vet egentligen inte vad jag ville få ut av det här inlägget, blev mest massa onödigt babbel som ingen (inte ens steffie) kommer läsa!
Nu ska jag nog kanske snart sova i alla fall, börjar 10.50 imorgon. Puss

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

typiskt att du inte är åt det andra hållet då ;)

2010-09-15 @ 00:22:58
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: älg

HAHAHAHAH FAIL PÅ ÖVERSKRIFTEN!!!!

;););););

2010-09-15 @ 17:45:43
URL: http://mjaow

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback