I'm not scared at all

2010-09-15 @ 22:13:26 | ELLEN | Kommentarer (1)



Gosiga bilder från sist jag var i Göteborg. Oskar Linnros och Timo på Kulturkalaset, och Håkan på Wayoutwest. ♥


Jag hade kommit på ett ASBRA ämne eller vad man ska säga att skriva ett helt jäkla inlägg om innan, men sen glömde jag såklart bort det. Typiskt mig verkligen. Åhh.
Hmm vad kan jag berätta.. JO! Innan idag åt jag tre tacosar. TRE! T-R-E! Har aldrig ätit så många i hela mitt liv!! Fast liksom vadå, jag kom hem efter att ha vart i skolan OCH tränat stenhårt så vad gör man inte för att bli mätt och glad? Och tacos är ju alltid tacos, och tacos är ju alltid gott. Hihi.
Nä nu börjar jag bli te-sugen! Pusspuss

Kommentarer
Postat av: emelie "emira"

Hej hur är det med dig? :p

2010-09-16 @ 15:40:46
URL: http://eemiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback