you take much more than I would ever ask for

2010-10-17 @ 22:44:04 | ELLEN | Kommentarer (1)


Älskar första bilden. Så kall och känslofull på nått sätt, tycker jag.

Har inte bloggat på ett tag, för har inte haft lust eller så.
Min helg har varit lugn och gosig i alla fall. Imorgon är det skola igen och jag känner mig lite taggad faktiskt. Måndagar och tisdagar är nog dom roligaste dagarna. Frisörämnen hela tiden! Sjukt najZ.
Funderar på om det är värt att försöka somna innan det blir måndag, fast det kanske inte är det. Who knows. Nu ska jag fortsätta med att lyssna på deppig musik och inte göra någonting.

Kommentarer
Postat av: Emma

gillar också första bilden starkt.

2010-10-28 @ 22:09:04
URL: http://mcbitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback