och vi går ut och brinner upp i natten

2010-10-30 @ 14:19:33 | ELLEN | Kommentarer (1)


Och jag tror
När vi går genom tiden
Att allt det bästa
Inte hänt än
Fortsätt ljug, precis så, för mig


Min APUvecka är slut, och jag är också helt slut! Roliga och lärorika dagar från 9-18 hela veckan i alla fall.
Igår var jag på födelsedagsfest hos Idahoe (fast hon fyllde år i april). Det var supertrevligt verkligen hihi!
Nu är jag levande och ska blogga mera, fast exakt nu ska jag hjälpa pappa i garaget och sen ska jag måla glasburkar! Puss

PS: klicka på den kursiverade texten under bilden så får du höra nått fint!

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Tack vad gullig du är! Vad händer i helgen då? :)

2010-10-30 @ 15:49:17
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback